Місячник педмайстерності. Відкриті уроки

    З метою впровадження в практику роботи педагогічного колективу інноваційних систем та технологій, елементів особистісно-зорієнтованого навчання, ознайомлення із системою роботи педагогів, які атестуються, щороку в Мирненській ЗОШ І–ІІІ ступенів проводиться місячник педагогічної майстерності. Завдання місячника – демонстрація накопиченого педагогами досвіду роботи за інноваційними технологіями; забезпечення індивідуального підходу у формуванні і підвищенні рівня педагогічної майстерності; створення умов для реалізації творчого потенціалу як колективу в цілому, так і кожного вчителя окремо.

      12 – 16 березня відкриті уроки, позакласні заходи провели:

      Тютюн Світлана Петрівна, учитель початкових класів,  запросила учнів   2-Б класу на віртуальну екскурсію з теми «Спостереження за природою навесні». Другокласники обговорили зміни, що відбуваються навесні в природі: в житті комах, звірів, птахів, з’ясували причини, що зумовлюють ці зміни, дали рекомендації щодо бережного ставлення до природи. Відпочити на уроці учням допомогла вправа-енергізатор «Австралійський дощ», а за допомогою кубика Блума другокласники поділились враженнями від проведеного уроку.

2

1

3

4

7

5

6

 

      Губар Раїса Миколаївна,  учитель початкових класів, провела урок з української мови в 3 класі «Вживання прикметників у загадках». Учні систематизували і закріпили знання про прикметник, вчили влучно вживати прикметники в усному і писемному мовленні. Діти продемонстрували свої вміння у відгадуванні та складанні власних загадок.

9

8

11

1210

13

14

15

 

      Шильнікова Анна Євстафіївна, учитель початкових класів, ознайомила учнів 1-А класу з буквою «ща». Першокласники з великим задоволенням  виконували звуко-буквений аналіз слів, вчилися читати склади та слова з буквою «ща». Діти відповідально поставилися до виконання всіх практичних завдань, які підготувала для них Анна Євстафіївна.

16

17

18

20

22

21

24

23

25

      Під час проведення відкритих уроків учні початкових класів активно брали участь у вирішенні всіх проблемних ситуацій, вдало організованих учителями. Висока активність дітей, зацікавленість матеріалом уроків, мультимедійна підтримка занять, справили гарне враження про проведені уроки. 

Обговорення закрито.